Saturday, December 4, 2010

sje2 nk kongsi..

aku xtao nk tlis ape.. hhe.. xpe biar aku knalkan dri aku dlu.. nma aku AMER REDHWAN BIN ROSMINOOR.. anak sulung.. adik aku nme ANIS UMAIRAH BT ROSMINOOR.. my mother nma SABARINA BT OTHMAN.. mmg pnyabar orgnya.. hhe.. n my ayah.. ROSMINOOR BIN OSMAN.. haa.. nie nk cte sket.. ayah aku nie ske sgt sal teknologi nie... perghh.. klao bab gme die tmpat aku kongsi cte.. mnat jgak la gme2 nie.. especially gme keta.. fuuhh.. ske sgt dia.. hhe.. die plan nk bli steering utk gaming pnye.. bapak ar.. bley aku tumpang sekaki.. hhe.. antara plan die yg laen nk bli nitro heli.. alaa.. yg rc 2.. kat mne die nk men xtao la.. pdang dpan umah aku nie kot.. hhe..aku pn mnat gak tp aku prefer keta.. bley drift.. hhe.. aku ngan ayah aku nie ibarat kawan rapat.. sume bnda bley kongsi.. apa yg aku xtao dia yg trangkn kat aku.. yg psal teknologi.. psal agama pn ada gak.. tiap2 hri psang cramah dlam keta.. hhe.. erm.. ok dah.. dh xtao nk cta apa lg.. jap2.. *blur sementara waktu.. haa.. lpa lak.. aku taun 2010 skang nie.. aku student d UITM PENANG.. dkat ja pn ngan umah aku.. stgh jam je kot rsanya.. then.. taun dpan 2011 jd la aku student part 2 kat sna.. hhu.. rsala senior sket.. hhe.. kla.. nie ja kot.. nnt pape hal update lg la pasnie.. aku nie baru g.. hhu.. dlam proses nk bg mnarik lg blog aku nie.. hhe.. salam..

No comments:

Post a Comment