Saturday, January 1, 2011

ska bangat..

helo.. hrinie aq nk shar jeans yg aku mnat skang.. jeans EVISU.. pnah dgaq ak?? jeans nie bley dktakn market gak ar.. mau x nya.. shlai 2 klao ori dkat 500.. mak aii.. klao local ada la between 100 n 250.. 2 pn ok pe.. cma design x bnyak la.. ada yg almost the same as ori.. spe nk tao ori ke local.. xkn orang nk g check suar kte pkai.. tp puas ley pkai jeans 2.. aku bkan nk bangga.. hhe.. aku ada la shlai.. local pnye.. 2 pn 150.. kain die cdap.. better lg dri kain LEVI's yg ori.. haa.. 2 bru local.. wa cakap  lu.. korang x cya sdh.. korang pnya psal... hhe.. nie gmba2 jeans EVISU 2.. tgk2 la eh.. kot korg xtao plak.. hha.. enjoice..

 yg nie xtao la tema pe.. anjing kot.. hhak2


yg nie pn aq xtao.. hhu.. tp smart..


haa.. yg nie smart.. aq mnat yg nie.. jmpak pkai aku bli la.. kpala rimau kot..


yg nie tema kan kap.. jpun ska ikan nie.. hhu


yg nie tah.. design pe tah


yg nie brung.. smart ak.. stylo.. 

nie je la aku rse.. next time aku share lg ngan korang.. salam..

No comments:

Post a Comment