Thursday, December 1, 2011

ePi NeW YeaR... Papai 2010.. hola 2011

halu.. salam.. lmbt on9 hrinie.. hhu.. hrinie aku x g mmana.. duk umah.. tgk konsert.. misz nina nyanyi.. pastu msuk blik men gme.. hha.. ayh  ngan adk aku kuar ar.. diorg tgk bga api kat area hometown aq nie.. area Kulim.. bcakap sal azam nie.. aku ada gak la azam.. aku nk pbtul mna yg clap dlam dri aq nie.. aku nk blajar sungguh2.. sbb pa eh?? hhe.. ofcoz nk grad ngan baek.. bley smbung degree.. eden sbona eh.. malu nk koba.. eden repeat this sem.. hhu.. 1st sem repeat.. hhu.. nk bt cmne kn. mayb nie ujian dri tuhan.. aku reda.. aku kna tgkatkn usaha.. sbject yg aku repeat 2 PHY193.. cpe2 bdak uitm amek kos elec tao ar.. hhe.. aku kna usaha lg.. doa2kn aku yea.. haa.. yg pasti aku xmo sem 2 nie aku ada repeat gak.. nk mam??? blajar apa 2.. kna pulun.. smangat sket.. huu.. so kla.. till next time.. salam..

3 comments: